Everything about بررسی رنو

Wiki Article

اینکه کارکرد ۳ دستگاه کولئوس را جمع بزنی و بعد اعلام کنی که: ۲۸۰ هزار کیلومتر با رنو کولئوس؟؟؟!

بررسی اسپیکر و هدفون بررسی پوشیدنی بررسی تبلت بررسی تلویزیون بررسی سخت افزار بررسی لپ تاپ بررسی موبایل ویدیو

آموزش خودرو اخبار خودرو قیمت و شرایط فروش خودرو معرفی و بررسی خودرو موتور اسپرت نقد و بررسی‌

رنو۲۱ در ایران با پیشرانه ۴سیلندر ۱۷۲۱ سی سی عرضه شد. این پیشرانه می توانست ۷۵ اسب بخار قدرت تولید کند. رنو۲۱ ظرف ۱۲ ثانیه به سرعت ۱۰۰ کیلومتر می رسید و حداکثر سرعت آن عدد ۱۷۵ کیلومتر را نشان می داد.

بابا تو رو خدا تمام جوانب رو در نطر بگیرین وقت نظر میدین نه اینکه احساساتی برخورد کنین بر اساس بخشی از واقعیات

خنک کردن کولرش هم عالیه ولی حیف که تهویه اتوماتیک روی این خودرو بسته نشده وگرنه تو سربالایی با کولر خیلی عالی عمل می کنه .از نظر فرمانی هم سفت نیست چون هاچ بک طراحی شده برای عدم واژگون شدن سرپیچ ها یه کمی سفت طراحی شده اما خسته کننده نیست در مورد گیربکسش هم نه روی حالت اتوماتیک ونه روی حالت دستی گیجی وگنگی وجود ندارد . شما بیطرفانه صحبت نکردی نویسنده همیشه باید بیطرف صحبت کنه واز سایت پدال درخواست دارم که به شما دیگه اجازه نظردهی در مورد خودروهای دیگر را ندهند.

خودرو مگان نیز یکی از بهترین و باکلاس ترین خودروها محسوب می‌شود که به دلیل قیمت رنو کولیوس 2017 کیفیت بالا و موتور قوی مورد توجه بسیاری از خریداران خودرو معتبر است. در صورتی که دارای خودرو مگان هستید و برای تعمیر می‌خواهید به یک مرکز معتبر مراجعه کنید، ایران رنو بهترین انتخاب برای شما است.

دیجیاتو توسط سرورهای قدرتمند پارس پک پشتیبانی می‌شود

دو ایراد رنو ساندرو فضای بار کم و مصرف سوخت در نسخه اتومات هستش ولی از همه جهات و مخصوصا فنی و هندلینگ نمره بالایی میگیره .

تجربه نگارنده در عبور از جاده‌های کوهستانی همانند جاده اصفهان- خوزستان با گردنه‌های پرشیب، نشان‌دهنده کشش بالای موتور کولئوس و همچنین بازده بالای کولر در گرمای بالای ۵۰ درجه خوزستان (باوجود دریچه ردیف عقب) است. بدون اینکه درجه آب ماشین افزایشی نشان دهد. عملکرد کروز کنترل در مسیرهای شیب‌دار بدون نقص و دقیق است و با ورود به شیب‌های تند افت سرعت مشاهده نمی‌شود.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید

دانلود سریال قورباغه

کولئوس نسل قبل علیرغم ویژگیهای فنی و کیفی مناسب و امکانات زیاد به علت همین طراحی غیر عامه پسند فروش چندانی در دنیا نداشت.

ارسال دیدگاه نامرتبط با هر پست مجاز نیست. لطفا پرسش‌های نامرتبط با هر پست را در سایت جواب ۲۴ مطرح کنید.

Report this wiki page